Zakelijk telefonie

by beheer, 21 december 2017

Het lijkt tegenwoordig of eigenlijk alles online gebeurt en dat je daarom eigenlijk geen zakelijk telefonie meer nodig hebt. Maar als je goed gaat kijken naar hoe vaak jij je vaste lijn nog gebruikt en hoe vaak je gebruik maakt van een mobiele telefoon, dan zul je tot de conclusie komen dat dit toch nog steeds een erg belangrijk communicatiemiddel is voor je bedrijf. Er zijn nog steeds heel veel mensen die er de voorkeur aan geven om even te bellen in plaats van een berichtje te sturen en dit zullen klanten en zakenrelaties van jou net zo goed willen. Alleen daarom al is zakelijk telefonie natuurlijk van belang. Maar daar is nog een belangrijke factor bij gekomen, steeds meer mensen verwachten dat jij de hele dag op hun berichten kunt reageren. Helemaal als jouw bedrijf actief is op sociale media is een snelle reactie vaak gewenst. De smartphone is voor veel ondernemers dan ook onmisbaar geworden en zij hebben ook echt belang bij een goed abonnement. Dus ook voor mobiel telefoonverkeer is zakelijk telefonie nu erg belangrijk!

Wat is belangrijk bij zakelijk telefonie?

Als je een contract af wilt sluiten voor zakelijk telefonie, wat zijn dan punten waar je op wilt letten? Ten eerste moet jij je afvragen of jij je vaste en mobiele abonnementen bij een en dezelfde aanbieder wilt laten lopen of dat je dit gescheiden houdt. Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Een tweede aandachtspunt is natuurlijk de rekening. Bij sommige aanbieders zul je moeten betalen per gesprek, per minuut of per GB die je gebruikt hebt. Dit kan zijn voordelen hebben, als jij bijvoorbeeld heel weinig van je telefoons gebruik maakt. Maar voor de meesten is dit een nadeel, vooral omdat ze hiermee geen zekerheid hebben over de hoogte van de rekening. Het is wel zo fijn als je van tevoren al precies weet wat jij voor je zakelijk telefonie moet betalen per maand. Een andere optie waar je als zakelijke klant gebruik van kunt maken, is het gebruik van VoIP. Dit staat voor Voice over IP en het houdt in dat je telefoonverkeer eigenlijk via je internetverbinding loopt. Dit kan een zeer gunstige optie zijn, vanwege de extra mogelijkheden die dit biedt. Er zijn dus verscheidene zaken om te overwegen als je een nieuw abonnement voor zakelijk telefonie af zou willen sluiten.

Comsave biedt goede deal

Wat jouw wensen ook zijn, zeker is dat je bij Comsave een goede deal voor je zakelijk telefonie kunt krijgen. Een groot pluspunt van hen is dat je bij hen altijd een vast maandbedrag betaalt, zodat je precies weet waar je aan toe bent en je niet tegen onverwachte hoge kosten aanloopt. Daarnaast is het zo dat hun producten schaalbaar zijn en toekomstbestendig, je kunt er dus echt mee vooruit! Daarnaast profiteer je ook nog van andere voordelen als je naar hen overstapt, zoals nummerbehoud en uitstekende beschikbaarheid. Al hun voordelen op het gebied van zakelijk telefonie op een rijtje gezet, kom je tot het volgende lijstje:

  • iedere maand een vast bedrag
  • nummerbehoud bij overstap
  • integratie van mobiele en vaste nummers
  • uitstekende beschikbaarheid
  • schaalbaarheid en toekomstbestendigheid

Zij zijn dus echt een uitstekende partner voor jouw bedrijf! Op hun website kun je meer lezen over de diensten die zij leveren en ook vind je er beoordelingen van anderen. Heb jij na het lezen van de informatie nog vragen, dan kun je natuurlijk altijd even contact met hen opnemen! Ben jij op zoek naar een nieuwe aanbieder van zakelijk telefonie en zoek je een leverancier die jou veel voordelen oplevert? Dan is Comsave dus een uitstekende optie!